luni, 17 august 2009

Citeste o carte!

De ceva timp citesc la o carte intitulata "Secretele Creativitatii Fii Genial" de Michael Michalko, o carte care am cumparat-o dupa ce am gasit-o pe un forum al unei persoane pe care o apreciez (tot fotograf bineinteles), pot sa spun ca este o carte extraordinara si nu neaparat datorita faptului ca te-ar invata sa fii genial ci mai degraba pentru cunostiintele generale. Nu prea am citit eu prea mult carti la viata mea, daca stau bine si ma gandesc .... in afara de cartile de scoala nu imi aduc aminte sa fi citit o carte cap coada ( in afara de carti de Photoshop si de fotografie care le-am luat de pe internet ) si rau am facut, acuma imi doresc sa am timpul necesar sa pot sa citesc diferite carti dar imi cam scapa printre degete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu