miercuri, 26 noiembrie 2008

Vor sa isi ia "zborul"

Se anunta o vizita prin capitala pentru doua zile si deja imi faceam planul la cat o sa ma plimb de mult si ma si gandeam daca o sa imi ajunga cei de gigi de memorie pentru fotografiile pe care aveam de gand sa le fac , dar datorita unor evenimente ce nu le puteam controla si anume PLOAIA am fost nevoit ca in ziua de sambata sa nu scot nici macar pentru un singur cadru aparatul din geanta, totusi a doua zi a fost mai frumos si ploaia s-a oprit dar pe ultima suta de metri ( deoarece trebuia sa ne si intoarcem in Craiova) am aterizta la un concurs de skate :D 




Un comentariu:

  1. Inca o precizare :D ca sa nu zici ca nu sunt carcotas :D. Incearca sa lucrezi putin si cu manual focus. Auto-focus e foarte bun pentru instantanee....dar parerea mea e ca o poza buna trebuie sa aiba un punct focal bine delimitat, elementele din jurul acelui punct ajutand doar la compozitie. Pozele toate au un subiect, deci ai putea sa scoti subiectul in evidenta prin folosirea punctului de focalizare. Great pictures :)

    RăspundețiȘtergere